Jak wygląda obsługa sklepu internetowego, bo nie mam do tego pracowników? - text© Ferenc Almasi / Unsplash

Pytania i odpowiedzi

Jak wygląda obsługa sklepu internetowego, bo nie mam do tego pracowników?

Obsługa sklepu internetowego jest bardzo prosta i nie wymaga zatrudniania dodatkowych wykwalifikowanych pracowników.

W sytuacji, kiedy to my zajmujemy się wprowadzeniem produktów i aktualizowaniem cen w sklepie, obsługa sklepu sprowadza się do odczytywania wiadomości wysyłanych przez sklep i nadawania przesyłek do Klientów.

W każdej wiadomości e-mail informującej o zakupie w sklepie znajdują się szczegółowe informacje o tym, co Klient sklepu zakupił, jaką wybrał formę zapłaty oraz jaki ma być sposób dostawy lub odbioru zamówienia.

Oceń ten tekst:
5 / 5 (Ocen 14)

FODOPRESS ★ Sklepy i strony internetowe ★ Pozycjonowanie SEO

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naszych usługach, zachęcamy do kontaktu z nami. Nasz zespół jest tutaj, aby pomóc Ci rozwinąć Twój biznes i zbudować solidne podstawy dla Twojej strategii marketingowej.

Aby uzyskać bezpłatną konsultację zadzwoń do nas lub napisz - jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc.

  • Wycena
  • Doradztwo
  • Pomoc i wsparcie techniczne

696 007 321 biuro@fodopress.pl