Jak wygląda obsługa sklepu internetowego, bo nie mam do tego pracowników? - a bicycle parked in front of a closed garage© Mihály Köles / Unsplash
Pytania i odpowiedzi

Jak wygląda obsługa sklepu internetowego, bo nie mam do tego pracowników?

1

Obsługa sklepu internetowego jest bardzo prosta i nie wymaga zatrudniania dodatkowych wykwalifikowanych pracowników.

W sytuacji, kiedy to my zajmujemy się wprowadzeniem produktów i aktualizowaniem cen w sklepie, obsługa sklepu sprowadza się do odczytywania wiadomości wysyłanych przez sklep i nadawania przesyłek do Klientów.

W każdej wiadomości e-mail informującej o zakupie w sklepie znajdują się szczegółowe informacje o tym, co Klient sklepu zakupił, jaką wybrał formę zapłaty oraz jaki ma być sposób dostawy lub odbioru zamówienia.

16
Oceń ten tekst:
5 / 5 (Ocen 16)

FODOPRESS ★ Profesjonalne sklepy i strony internetowe ★ Pozycjonowanie SEO

Czy szukasz ekspertów od stron internetowych, którzy pomogą Ci rozwijać Twój biznes?

Skontaktuj się z nami już teraz i umów się na bezpłatną konsultację, abyśmy mogli lepiej poznać Twoje potrzeby i zaproponować Ci odpowiednie rozwiązania.

Razem możemy zbudować silną obecność online dla Twojego biznesu.

  • Wycena
  • Doradztwo
  • Pomoc i wsparcie techniczne
  • Projektowanie stron i sklepów
  • Tworzenie wartościowych treści
  • Optymalizacja SEO
  • Responsywny design (RWD)
  • Integracja z social media
  • Kampanie reklamowe online

696 007 321 biuro@fodopress.pl